بلاگ, پوست

چگونه پوست درخشانی داشته باشیم؟

زیبا سازی پوست در اکسیر جوانی

آنقدرها هم که فکر می‌کنید، سخت نیست

بسیاری از ما، بدون توجه به رفتارهای اشتباه و عادت‌ها نامناسب، به رفتارهای روزمره‌مان ادامه می‌دهیم. هر روز و هر روز همان اشتباهات را تکرار می‌کنیم و زمانی که به مشکلی برمی‌خوریم، تازه به فکر راه حلی می‌افتیم. این اتفاق در همه ارکان زندگی ما می‌افتد و صرفا مربوط به یک حوزه نیست.


زیبا سازی پوست در اکسیر جوانی

خیلی از ما که به دنبال درخشندگی پوست و مو هستیم، گاهی از محصولات خاصی به این منظور استفاده کرده‌ایم؛ برخی هم به دنبال کلینیک زیبایی پوست و مو هستند تا شاید بتوانند زیبایی و سلامت را به پوست و موی خود بازگردانند.

با همه این اوصاف، اگر هفته مُد مرسدس بنز در استرالیا چیزی به ما یاد داده باشد، آن چیز این خواهد بود که دیگر دوره‌ی آرایش کامل و سنگین برای زیبا نشان دادن پوست و مو تمام شده و حالا، دوره‌ی داشتن پوست تمیز و تازه و درخشان و بدون آرایش است. اما چطور باید پوستی داشته باشیم که بدون مواد آرایشی، بی‌عیب و نقص وزیبا به نظر بیاید؟ بالاخره همه ما که پوست‌های زیبا و خوبی نداریم!

ما به این منظور ایده‌هایی را برای شما آماده کرده‌ایم که به کمک آنها، و بدون آرایش و استفاده از مواد آرایشی، پوستی فوق‌العاده داشته باشید.

پیش از هر چیز می‌توانیم این پیشنهاد را به شما بدهیم که با کلینیک زیبایی پوست و مو اکسیر جوانی تماس بگیرید تا خیلی سریع‌تر به خواسته خود برسید.

1- رژیم غذایی‌تان را تغییر دهید

در حالی که یک رژیم غذایی ناسالم می‌تواند باعث بهم ریختن ساز وکار سیستم بدن بشود و سلامت جسم و روان ما را بر هم بزند، داشتن یک رژیم غذایی متعادل، سرشار از مواد مغذی و خوردن غذاهایی مانند سبزیجات و میوه‌ها که سرشار از ویتامین هستند، هم باعث بهبود عملکرد بدن شما می‌شود و هم موجب سلامتی اندام‌ها و ارگان‌های داخلی و در نتیجه باعث سلامت پوست شما خواهد شد.

به عنوان مثال، آنتی‌اکسیدان‌هایی که در سبزی «شاهی» یا حتی در «شکلات تلخ» یافت می‌شود، به شدت از پوست شما در مقابل رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند.

ویتامین «ث» موجود در چغندر یا مرکباتی مانند پرتقال، باعث تولید کلاژن می‌شود. کلاژن نیز موجب روشن شدن پوست می‌شود؛ یا چربی‌های سالم موجود در ماهی‌هایی مانند سالمون، یا ماهی خال‌خالی (ماهی اسقومری)باعث از بین رفتن التهابات پوستی مثل آکنه و اگزما می‌شود.

بنابراین، اگر پوست شما رفتارهای غیرطبیعی از خود نشان می‌دهد و دچار مشکل شده، پیش از هر چیز باید به رژیم غذایی‌تان نگاهی بیاندازید و ببینید که آیا رژیم غذایی سالمی دارید یا نه. در این میان شاید لازم باشد که غذاهای فراوری‌شده و فسدفودها غذاهای حاوی مقادیر زیاد چربی و قند را کنار بگذارید و سراغ غذاهایی بروید که برای پوست شما مفید هست.

2- آب بیشتری بنوشید

«لارا برگر»، متخصص زیبایی پوست و مو در موسسه «مکا کازمتیکا» می‌گوید: «تقریبا پوست همه مردم استرالیا به خاطر اینکه در شرایط آب‌و هوایی گرمی قرار دارند، فاقد رطوبت لازم است.»

بنابراین، اگر در مناطقی زندگی می‌کنید که هوا، گرم و خشک و فاقد رطوبت است، بهتر است که آب بیشتری بنوشید تا پوست شما دی‌هیدراته نشود.

این یکی از راحت‌ترین کارهایی است که می‌توان انجام داد. توصیه شده که روزانه دست‌کم 2 لیتر آب بنوشید. نوشیدن آب بیشتر، نه تنها باعث می‌شود که رطوبت پوست شما بازگردد و سلول‌های آن پوست صورت شما عمر بیشتری داشته باشند، بلکه، این کار باعث دفع آلودگی‌ها و ناخالصی‌ها و سموم از بدن می‌شود و به این ترتیب، هم ارگان‌ها و اندام‌های بدن فعالیت بهتری خواهند داشت و هم پوست شما حالت ارتجاعی بیشتری پیدا می‌کند و در نتیجه، جوان‌تر و شاداب‌تر به نظر می‌رسد.

3- به اندازه کافی بخوابید

هیچ چیزی نمی‌تواند به اندازه کم خوابیدن باعث شود که سیستم بد شما بهم بریزد. در حقیقت با کم شدن کیفیت خواب شما، سیستم بدنتان بهم می‌ریزد و با بهم ریختن سیستم بدن‌تان، سطح هورمون استرس افزایش می‌یابد. این هورمون باعث می‌شود که شرایط پوست شما بد شود و خود را با آکنه و جوش نشان می‌دهد. به علاوه، کیفیت خواب پایین یا کم خوابیدن، باعث از بین رفتن کلاژن‌ها و هیالورونیک اسید در پوست می‌شود؛ دو ماده‌ای که فقدان آنها باعث چروکیدگی و لکه‌دار شدن پوست می‌شود.

4- مراقبت‌های روزانه پوست را فراموش نکنید

شما نمی‌توانید انتظار داشته باشید که پوست بسیار خوبی داشته باشید، اما در عین حال مراقب پوستتان هم نباشید و به آن اهمیتی ندهید. به همین دلیل است که جدا از اینکه مراقب رژیم غذایی‌تان هستید و خوابتان را کنترل می‌کنید و پاکیزگی و تمیزی پوستتان را رعایت می‌کنید، باید به دنبال محصولاتی هم باشید که سلامتی پوست شما را تضمین می‌کند. اگر پوست خشکی دارید، اگر پوستتان مرطوب است، حساس است یا رطوبت آن از بین رفته، باید به دنبال محصولاتی باشید که ضامن سلامتی پوست شما و پاسخگوی نیازهایتان باشد.

برای پیدا کردن بهترین محصولاتی که با پوست شما هم سازگار است، با کلینیک زیبایی پوست و مو اکسیر جوانیتماس بگیرید.

علاوه بر این، یادتان باشد که باید دائما و به طور منزم لایه‌های رویی پوستتان را اکسفولیت کنید و بردارید (دو تا سه بار در هفته). با این کار، سلول‌های مرده‌ای را که در سطح پوستتان جمع شده‌اند، حذف می‌کنید. اکسفولیت و اسکراب منظم پوست، همچنین باعث می‌شود که از شر چربی‌هایی که در زیر پوستتان جمع شده‌اند و به خاطر منافذ بسته، خارج نمی‌شوند، راحت شوید.

اگر به دنبال اسکراب باکیفیتی می‌گردید، ما به شما توصیه می‌کنیم که با کلینیک زیبایی پوست و مو اکسیر جوانی تماس بگیرید.

5- از پرایمرها استفاده کنید

وقتی شما رژیم غذایی خود را اصلاح می‌کنید، بهتر می‌خوابید و مراقبت‌های پوستی خود را دقیق‌تر و بهتر انجام می‌دهید، خود به خود پوست شما بهتر و زیباتر خواهد شد. با این حال، شما می‌توانید با استفاده از میکاپ‌ها و مراقبت‌های پوستی خاص مانند پرایمرهای آرایشی، پوست بدون نقصی و زیبایی را داشته باشید. اگر می‌خواهید پوستی درخشان و یکدست داشته باشید، باید از پرایمرها هم استفاده کنید. پرایمرها در واق پایه و اساس زیرسازی آرایش صورت هستند که موجب یکدستی و یکنواختی و ماندگاری آرایش می‌شوند.

با این حال، پرایمرها امروزه بیش از پیش اهمیت پیدا کرده‌اند. اگر شما منافذ بزرگی بر روی پوست خود دارید یا بخشی از پوست صورت شما قرمز شده یا طراوت خود را از دست داده، باید به دنبال پرایمر متناسب با پوست خود باشید. برای این کار می‌توانید به کلینیک زیبایی پوست و مو اکسیر جوانی مراجعه کنید و با کمک مشاوران، پرایمز مناسب پوست خود را تهیه کنید.

6- میست‌های صورت را در آغوش بگیرید

میست‌های فیشیال یا همان اسپری‌های صورت، مواد فوق‌العاده‌ای برای زیبایی و احساس طراوت پوست هستند. احتمالا برای شما هم پیش آمده که گاهی مثلا ساعت 3 بعد از ظهر خود را درون آینه نگاه می‌کنید و احساس می‌کنید که پوستتان بسیار چروکیده و زشت به نظر می‌رسد. این مسئله به خاطر غذاهایی است که مصرف می‌کنید که موجب تغییر pH یا همان اسیدیته پوست صوتتان است. شما به منظور تنظیم pH پوست صورت و مرطوب‌سازی پوستتان می‌توانید از این اسپری‌ها استفاده کنید. میست‌ها منافع زیادی برای پوست شما دارند؛ آنها اسیدیته پوست شما را تنظیم می‌کنند، رطوبت پوست شما را تنظیم می‌کنند و به این ترتیب باعث درخشندگی و زیبایی پوست صورت شما می‌شوند. اگر به دنبال پیدا کردن یک میست یا اسپری صورت مناسب و باکیفیت می‌گردید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که به کلینیک زیبایی پوست و مو اکسیر جوانی مراجعه کنید.

بیشتر می‌خواهید؟

با همه مطالبی که گفته شد، اگر باز هم فکر می‌کنید که مشکل شما برطرف نشده، یا نیاز به مشاوره دارید تا پوست زیبایی داشته باشید، حتما با ما در ارتباط باشید. کلینیک پوست و مو اکسیر جوانی ، با استفاده از بهترین و مدرن‌ترین روش‌ها، پوست زیبایی را به شما هدیه می‌دهد. ما پیشنهادات خوبی برای شما داریم. شما می‌توانید بدون آرایش و استفاده از مواد آرایشی مضر، پوستی زیبا، درخشان و بدون نقص داشته باشید.

کلینیک زیبایی پوست و موی اکسیر جوانی

با توجه به مراحل ذکر شده در بالا، اگر شما از خواندن مطالب متفرقه و صحبت با دوستان و مشاوره از افراد غیر متخصص خسته شده‌اید و نتیجه‌ای هم نگرفتید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که سراغ اکسیر جوانی بیایید تا مشاوران حرفه‌ای ما با توجه به وضعیت پوست شما، پیشنهاد دقیقی را ارائه دهند.

کلینیک ما علاوه بر زیبایی پوست و مو، خدمات دیگری را هم ارائه می‌دهد، از جمله جراحی بینی، جراحی زیبایی، جراحی پلک، جراحی گوش، لیزر موهای زائد، لیزر پوست، لیزر بیکینی، بوتاکس مو، بوتاکس صورت، بوتاکس ابرو و بوتاکس پیشانی.

کافی است با ما تماس بگیرید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *