بلاگ, لیزر

لیزر موهای زائد در مشهد

لیزر موهای زائد در مشهد کلینیک زیبایی اکسیرجوانی

موهای زائد صورت، چانه، پشت لب بالا، بناگوش ها و گردن را می توان با لیزر موهای زائد به طور دائمی از بین برد. درمانگاه تخصصی پوست و مو اکسیر جوانی قصد دارد در ادامه به معرفی روش لیزر موهای زائد و جزئیات آن بپردازد. براساس تصویر زیر لیزر موهای زائد در 6 تا 8 جلسه مرتب موها را ضعیف تر می کند و تراکم و ضخامت آنها را به شدت کاهش می دهد.


لیزر موهای زائد در مشهد کلینیک زیبایی اکسیرجوانی

دستگاه لیزر پرایم لیز در کلینیک اکسیر جوانی مشهد

0:00
0:00
دستگاه لیزر پرایم لیز در کلینیک اکسیر جوانی مشهد

لیزر موهای زائد در مشهد در کلینیک اکسیر جوانی مشهد

0:00
0:00

لیزر دایود برای کدام بخشهای بدن است؟

از دستگاه دایود برای لیزر موهای زائد در تمام نقاط بدن خانم ها و آقایان استفاده می شود. برای هر قسمت از بدن با توجه به رنگ پوست و ضخامت موی آن یک نوع لیزر در نظر گرفته می شود.

آیا لیزر دایود عوارض دارد؟

عوارض دایود بسیار کم و طی چند روز بدون نیاز به فرآیند درمانی خاصی رفع می شوند. عوارضی همچون تورم محل لیزر و ایجاد زخم در آن محل، بسیار نادر و معدود هستند. تمامی توصیه های مربوط به روش های مختلف لیزر و مراقبت های قبل و بعد، برای روش دایود نیز صدق می کنند. پس از مشاوره، برای رفع دائمی موهای زائد از خدمات کلینیک زیبائی اکسیر جوانی استفاده کنید.

برای دریافت مشاوره رایگان و کسب اطلاع از تخفیف های لیزر موهای زائد کلینیک تخصصی اکسیر جوانی می توانید با شماره 91001099-051 تماس حاصل فرمایید.

لیزر الکساندرایت

لیزر الکسانرایت از جمله جدیدترین و کم خطرترین فناوری های بسیار مؤثر برای رفع موهای زائد است. نحوه کار لیزر الکسانرایت همانند سایر دستگاه ها اما با طول موج نور 755 نانومتر است. این مقدار نسبت به دایود با طول موج 808 نانومتر و ان دی یگ با طول موج 1064 نانومتر، کمتر است. همانند سایر روش ها، لیزر الکساندرایت روی موهای تیره بیشترین تاثیر را دارد.

0:00
0:00

مزایای لیزر الکساندرایت

مزیت مهم لیزر الکساندرایت، سرعت بسیار بالای آن است. در حال حاضر می توان این فناوری را متداول ترین روش برای لیزر موهای زائد در جهان عنوان کرد. لیزر الکساندرایت در درمان عارضه های عروقی و رنگ دانه ای، جوش ها و لک های پوستی، شفاف و جوانسازی، و پاک کردن تاتو نیز کاربرد دارد.

انواع دستگاه های مجهز به فناوری الکساندرایت

دستگاه های مجهز به الکساندرایت انواع مختلفی دارند که تعدادی از آنها در درمانگاه تخصصی پوست و مو اکسیر جوانی استفاده می شوند.

دستگاه آریون

دستگاه لیزر آریون با داشتن یک اسکنر بزرگ برای لیزر نواحی بزرگی از بدن مناسب است. از این دستگاه به عنوان یکی از سریع ترین دستگاه لیزر موهای زائد در جهان یاد می کنند. سیستم خنک کننده پوست و فاصله زمانی بسیار کوتاه در ایجاد پالس مانع سوختگی پوست می شوند.

دستگاه آریون لیزر الکساندرایت

لیزر آلما و کوترا

از انواع دیگر دستگاه های لیزر الکساندرایت می توان لیزر آلما و لیزر کوترا را نام برد. این دستگاه ها نیز ساختاری کم و بیش مشابه دارند. دستگاه کوترا برای تمامی رنگ پوستها مناسب است. افرادی با رنگ پوست های تیره می توانند با آسودگی خاطر می توانند از آن استفاده کنند.

0:00
0:00
0:00
0:00
0:00
0:00
0:00
0:00

استفاده از لیزر پرایم لیز در کلینیک اکسیر جوانی مشهد

0:00
0:00
0:00
0:00

استفاده زا لیزر الیت پلاس در کلینیک اکسیر جوانی مشهد

0:00
0:00

مقایسه لیزر دایود و الکساندرایت

دستگاه لیزر الکساندرایت نسبت به دستگاه دایود بزرگتر و برای لیزر قسمتهای بزرگ تر بدن نظیر سینه یا کمر مناسب تر است. عوارض دستگاه الکس نیز نسبت به سایر دستگاه های لیزر بسیار کمتر است.

با این وجود، دایود برای از بین بردن موهای زائد ناحیه بیکینی گزینه مناسب تری است. لیزر الکساندرایت نسبت به سایر روش ها درد نسبتاً بیشتری دارد. از سوی دیگر، عوارض لیزر موهای زائد از طریق این دستگاه نزدیک به صفر است. دستگاه الکساندرایت برای تمام رنگ موها و پوست های مختلف به کار می رود. بنابراین برای افرادی با موهای زائد نرم و رنگ بسیار روشن، استفاده از روش الکساندرایت بهترین گزینه خواهد بود.

چند جلسه برای لیزر الکساندرایت لازم است؟

در استفاده از روش الکساندرایت، به تعداد جلسات کمتری جهت طی کردن فرایند درمان نیاز است. تعداد جلسات لازم در این روش، بین 4 تا 6 جلسه است. لیزر الکساندرایت در میان دستگاه های مختلف لیزر، گران قیمت ترین دستگاه محسوب می شود. بنابراین درمان از طریق این دستگاه نیز نسبت به سایر روش های لیزر موهای زائد، هزینه بیشتری دارد. رعایت تمامی مراقبت های قبل و بعد از لیزر که برای روش های پیشین ذکر شد، در مورد لیزر الکساندرایت نیز ضروری است.

کلینیک زیبائی اکسیر جوانی مفتخر است، خدمات لیزر موهای زائد با دستگاه های مجهز به فناوری لیزر الکساندرایت را نیز با کیفیتی بی نظیر و رضایت بالا به شما عزیزان ارائه دهد.

لیزر آیلین پلاس

پرسش و پاسخ های متداول

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد چیست؟

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد دستگاه لیزر الکساندرایت است.

هزینه لیزر موهای زائد چقدر است؟

هزینه لیزر موهای زائد بر اساس وسعت قسمتی است که لیزر درمانی می شود. برای مشاوره رایگان و اطلاع از هزینه ها می توانید با شماره 91001099-051 تماس حاصل فرمائید.

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در مشهد کجاست؟

درمانگاه تخصصی پوست و مو اکسیر جوانی مشهد، مجهزترین مرکز تخصصی زیبایی در شرق کشور است که می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.

معرفی بخش های مختلف درمانگاه تخصصی پوست و مو اکسیر جوانی

0:00
0:00
کلینیک زیبایی اکسیرجوانی مشهد
کلینیک زیبایی اکسیرجوانی مشهد
کلینیک زیبایی اکسیرجوانی مشهد
بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *