بلاگ

درمان عرق با بوتاکس

درمان بوی عرق با بوتاکس در کلینیک پوست و مو اکسیرجوانی

بوتاکس برای تعریق بیش از حد، چگونه کار می کند؟

دکتر لری فیسینگر، متخصص پوست دانشگاه مینه‌سوتا، توضیح می‌دهد که چگونه بوتاکس می‌تواند به افراد مبتلا به هایپرهیدروزیس یا تعریق بیش از حد کمک کند.


درمان عرق با بوتاکس در کلینیک پوست و مو اکسیرجوانی مشهد


عرق کردن طبیعی است. در واقع، ضروری است: انسان برای تنظیم دمای بدن نیاز به عرق کردن دارد. اما برخی افراد بسیار بیشتر از آنچه نیاز است عرق می کنند.

هایپرهیدروزیس، که بیشتر به عنوان تعریق بیش از حد شناخته می شود، می تواند به طور قابل توجهی بر کیفیت زندگی افراد تأثیر بگذارد. در برخی موارد، تعریق مشکل‌ساز به یک ناحیه از بدن، مانند زیر بغل یا پاها محدود می‌شود، وضعیتی که هیپرهیدروزیس کانونی نامیده می‌شود. موارد دیگر با تعریق در مناطق وسیعی از بدن عمومیت بیشتری دارند. شایع ترین نواحی تحت تاثیر هیپرهیدروزیس عبارتند از: پوست سر، زیر بغل، دست ها، پاها و ناحیه کشاله ران

بوتاکس – که اغلب با کاهش چین و چروک های زیبایی همراه است، یک درمان موثر برای درمان عرق است. تزریق بوتاکس از سم بوتولینوم برای مسدود کردن سیگنال‌های عصبی مسئول تعریق استفاده می‌کند و از تولید بیش از حد عرق توسط غدد عرق جلوگیری می‌کند. درمان مجدد معمولاً طی چهار تا شش ماه مورد نیاز است، زیرا اعصاب بازسازی می شوند. با این حال، با گذشت زمان، بیماران

می توانند مدت زمان بیشتری بین درمان ها فاصله داشته باشند.

تزریق بوتاکس زمانی بیشترین موفقیت را دارد که هایپرهیدروزیس به یک ناحیه از بدن محدود شود، به همین دلیل، درمان عرق با بوتاکس در ناحیه زیربغل خیلی خوب جواب میدهد.



روش کار ساده است. میتوان برای کاهش درد از کرم بی حس کننده یک ساعت قبل از تزریق استفاده کرد. پزشک ناحیهمورد نظر (زیربغل، کف دست، کف پا، کشاله ران) را تمیز می کند و با یک سوزن بسیار ریز تزریق های زیادی انجام می دهد. کبودی، تورم یا حساسیت بعد از عمل ممکن است، اما به طور کلی جزئی است. بیماران معمولاً بعد از پنج روز شروع به دیدن نتایج می‌کنند و بعد از دو هفته نتایج کامل را نشان می‌دهند.

بوتاکس یک درمان انقلابی برای تعریق زیاد بوده است؛

به بهبود کیفیت زندگی بسیاری از بیماران کمک کرده است.

درمان عرق با بوتاکس این یک روش عالی است، به خوبی جواب می دهد و بیماران واقعا از نتایج راضی هستند.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *