بلاگ

کاشت مو در مشهد؛ بهترین کلینیک کاشت مو و ابرو

بهترین کلینیک کاشت مو در مشهد

اکسیرجوانی بهترین کلینیک کاشت مو در مشهد

در کلینیک تخصصی پوست و مو اکسیرجوانی کاشت مو با بهره گیری از جدیدترین و پیشرفته ترین متد ها توسط پزشک متخصص صورت می گیرد. کاشت مو در کلینیک توسط موهای طبیعی خود شخص انجام می شود. از فولیکیول های مو در قسمت پشت سر شخص، برداشته و در قسمت های بدون مو کاشت صورت می گیرد که باید بدانید هسچ اثری از زخم بر روی سر باقی نمی ماند و این یک روش بسیار مطمئن و بدون دردسر است.

بنابراین شما موهای سالم طبیعی خواهید داشت.

اکسیرجوانی بهترین کاشت مو در مشهد

آیا کاشت مو کاملا طبیعی به نظر می رسد؟

در کلینیک تخصصی پوست و مو اکسیرجوانی، با بهره گیری از متد SUT کاشت صورت می گیرد و چون موهای کاشته شده از فولیکول های مو خود مراجعه کننده می باشد، کاملا طبیعی به نظر می رسد.در واقع نتایج می توانند آنقدر طبیعی به نظر برسند که یک آرایشگر نمی تواند متوجه کاشت موهای شما شود.

ببینید در کلینیک تخصصی پوست و مو اکسیرجوانی چطور کاشت مو انجام می شود:

0:00
0:00


آیا کاشت مو برای همیشه ماندگار است؟

تقریباً سه ماه بعد (90 تا 100 روز)، موهای جدید شروع به رشد می کنند و با سرعت طبیعی به رشد خود ادامه می دهند. حدود شش ماه پس از یک جلسه کاشت مو، موهای کاشته شده ظاهر طبیعی به خود می گیرند و تا پایان عمر به رشد خود ادامه می دهند.

ببینید در بخش کاشت موی کلینیک تخصصی پوست و مو اکسیرجوانی چه میگذرد:

0:00
0:00


بهترین سن برای کاشت مو چه سنی است؟

سن مناسب کاشت مو 25 سال تا 75 سال است. اوایل دهه 20 توصیه نمی شود زیرا حتی پس از کاشت با افزایش سن مو تمایل به ریزش دارد، در این صورت نوارهای مو که جهت کاشت استفاده شده است، هدر می رود. در نتیجه بهترین سن بعد از 25 سالگی می باشد.


ببینید که متخصص محترم کلینیک تخصصی اکسیرجوانی از بانک مو چه میگوید:

0:00
0:00

به جای کاشت مو چه کنم؟

رایج ترین جایگزین غیر جراحی، پلاسمای غنی از پلاکت (PRP) است. PRP از نمونه کوچکی از خون شما ساخته می شود. خون در یک سانتریفیوژ قرار می گیرد که خون را می چرخاند تا گلبول های قرمز خون را از پلاسما جدا کند. سپس پلاسما با سوزن به پوست سر تزریق می شود.

اگر می خواهید از پی آر پی بیشتر بدانید، کلیک کنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *